JellyPages.com

Wednesday, September 28, 2011

KEMBALI




Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada para pembaca.. di harap kita sentiasa berada dalam lindungan dan Redha Allah hendaknya.

Alhamdulillah, dah sekian lama x update blog ni, tetiba rasa rindu plak nk bkak… 1stly nk mintak maaf kpd semua.. sebulan lbih da x update.. sebulan Syawal dah berlalu.. mana2 sahabat sahabiah yang saya kenal @ tak, yang pernah saya terbuat salah, terguris hati, terkasar bahasa @ apa2 saja salah saya, mohon ampun dan maaf ea.. hope 0-0 taw.. semalam hari terakhir syawal.. hari ini dah masuk zulkaedah.. bulan silih berganti, hope amalan kita pun sentiasa ter’update’ jgk la..hehe

Pe cer kwn2 semua? Sebulan hari raya ni mesti bnyk cerita kan? Macam saya juga la.. macam2 dah berlaku.. suka duka semua ada.. dalam tempoh sebulan ni, cm biasa la.. bulan syawal, sambut ari raya.. tp yang sedihnya tahun ni raya ke-4 da kne berhijrah semula.. kembali ke bumi Terengganu.. apa boleh buat, tuntutan duniawi, n demi bekalan ukhrawi jgk.. Alhamdulillah, sehingga sekarang, saya dah sebulan la bertapak di UniSZA… sambung pengajian di peringkat ijazah..

Tp yang x bestnyer, walau dah 3 tahun belajar kt cni, masuk sem baru ni kne join orientasi jga.. so bored..huhu.. jadi junior balik.. apa boleh buat.. ikut je la program yang dah di aturkan.. dalam masa 2, sahabat baik saya plak smbg ke Jordan.. Alhamdulillah, rezeki n takdir dia tok ke sana.. saya? insyaAllah, ada rezeki master nanti saya ke sana.. sbb syarat pa ma saya tok saya ke laur Negara mesti ditemani muhrim..hehe

Lepas dah habis orientasi, maka kembali lah saya dan rakan2 ke alam mahasiswa.. belajar seperti biasa.. 3tahun stengah lagi kt sini.. Teruskan perjuangan!!!

No comments:

Post a Comment