JellyPages.com

Thursday, April 8, 2010

ANUGERAH DEKAN




Wah.. letih.. tadi aku n kawan2 ad hadiri majlis anugerah dekan.. wah.. kali ni agak meriah lau nk di bandingkan dengan sem2 lepas..wat kt dewan besar.. selalu kt dewn kuliah je.. huhu.. tapi kali ni aku agak happy la.. cz kawan2 aku ramai jyang nek pentas.. bahagia sangat.. kawan2 aku bijak2 belaka.. kos aku je lbh kurg 30 org dari 70 owg nek pentas td..

Nak cte perjalanan program 2 la.. mula2 kitorg masuk dewan 2 di sambut mesra oleh jejaka2 n puteri2 PMKI.. pas masuk 2.. ktorg di bawak ke tempat yang di khususkan untuk penerima anugerah mengikut syu'bah.. syu'bah ak dapt tmpat paling awal sekali..pastu dia susun ikut senarai pointer.. bru duduk beberapa minit, sowg exco PMKI swuh ktowg sedia untuk nek pentas.. dye kata ktowg ni salah susunan.. pastu terpaksalah ktowg kua dewan n masuk ikut pintu belakang...

Pas2, ktowg beratur la ikut cm susunan nama td.. makin debo ak d'wt'y.. nama ak yg ke-4 dari dak kos ak.. mula2, dia pggil dak sem1.. pas2 masuk sem kitowg stat ngn Salamah, Saiyidi, Seha,bru ak...n pas2 yg len2.. bila je pengerusi sebut nama ak...... maka aku pun melangkah kaki dengan penuh keyakinan, bajet control jalan... haha.. padahal segannnnnnn.. nek pentas, KJ yg sampaikan sijil.. maka, tibanya aku di pentas, sijil pn dihulur.. dengan ucapan terima kasih, ak pn dengn selambanya tundukkan kepala berjalan menuruni tangga.. lepas saja tangga last, fuhh! lega.. jd xsegan balik.. duduk la kt tempat asal mula2 duduk td... sambil duduk 2, ak pn tengok la org len amik sijil ats pentas 2.. ramai yg DL.. alhmdulillah.. dia sebut ikut jabatan.. syariah, kmudian usuluddin, Aqsa, Dakwah, Sejarah Tamadun n last sekali jabatan sains sosial.. sambil2 tu kn.. tengok la pe ak wt.. huhu..ak dok sbuk amip pic org.. hehe.. pas2 en..da bis tamat sumenye, ak n dak2 kos aku pn dok posing la kt depan DABS 2.. sume ngn dak2 laki ktowg amik pic.. kenangan 2.. yla bukn slalu en.. kali ni best sgt.. ramai kwn2 dapat dean list.. ALHAMDULILLAH... pas2 kami pulang ngn sekeping sijil ditangan dengn gumbiraaa.. hehe.. wassalam..

No comments:

Post a Comment